dilaradoyan Bende normalde dediğiniz gibi uzun aralıklarla çıkıyordu reklam ama bugün bir postu okurken abartısız söylüyorum, dört beş defa reklam çıktı. Post çok dikkatimi çektiği için katlandım, başka türlü olsa uygulamayı bile silerdim yani, o derece. İnşallah bugün aynı şeyi yaşamam.