Turkan38 8+1 im canım yok vajinal hiç baktırmadım 6+4 ye kalp atışını duymuştum sonra o hafta kanamam oldu doktora gittim kanama alanın var dedi iğne verdi ilaç kullanıyordum onu 2 ye çıkarttı günde ertesi gün tekrar kanamam oldu iğneyi 2 günde bir yaptırın dediler o günde gittiğim doktor kalp atışı var ama duyamadı ekranda gösterdi 7+4 de tekrar gittim kendi doktoruma eşimle kalp atışını dinletti direk çok iyi dedi kanama alanında azalmış dedi tahlil falan yaptırdı haftaya gel dedi bugünde iğne günümdü bende gitmişken muayene olayım dedim son kanamamdaki doktora denk geldim yine bu sefer hiç kalp atışını göremedim dedi bende onu duyduğumdan beri dünyam başıma yıkılmış gibi oldum çok korkuyorum kendi doktorumu aradım oda p.tesi sabahtan hemen gel dedi 😭