yildiz93 ebrum98 36+6 haftalığım misafir falan ağırlayamam valla. Gelmek isteyen de mutfağa geçip çayını kahvesini alıp beni ayıplamayacak yakınlıkta olmalı halden anlamalı. Kaburgalarımın acısından oturamıyorum bile sadece yatınca rahat ediyorum
bsrelif İlk 3 ay kusmaktan hastanede fln yattım annemlerde kaldım. İkinci trimester balayı dönemi gibiydi ramazanda fln misafirlerim oldu onları ağırladım. Şimdi 3’üncü trimesterdayım kocama diyorum misafir ağırlarım ama yemek yapamam diye çok ağırlaştım çünkü artık. Ama misafir ağırlamasam bile gene kocama yemek yapıyorum yani gene misafir ağırlamış gibi oluyor çünkü 3 çeşit yemek birde yanına tatlısını istiyor kocam. Akşamları da patlamış mısır kızartıyoruz veya kuruyemiş yiyoruz film gecemiz oluyor. Ben her türlü yoruluyorum ya
ebrum98 Benim de ilk 3 ayım çok zordu midem bulanıyor sadece yatmak istiyordum , 15. Haftadayım yemeğimi yapıyorum yiyebiliyorum ama çok hızlı yoruluyorum, misafir ağırlayacak ekstra enerjim yok benim de sadece bazen uyumak istiyorum