Kızlar 22. Haftada detaylı usg yaptırdım orda kalpte parlaklık var dedi doktor ama çok önemli değil ilerleyen haftalarda kaybolur muhtemelen dedi 29. Haftada kadın doğum doktoru fetal eko çektirmem gerektiğini söyledi perinatolojiye kötü bişey olur mu sizce başına gelen oldu mu acaba