gizemysl bende daha öncesi kalp durması yaşadığım için çok tedirgindim ne kadar düşünmek istemesen de aklının bi yerinde oluyor anlıyorum seni, ben içim sıkıldıkça 10 günde 1 randevu alıyodum şehir hastanesine falan, sadece kalbinin attığını bilmek içimi rahatlatıyordu, özele de ayda 1 gidiyodum, hareketlerini hissetmeye başlayınca rahatladım