istkizannesi Kızlar delirmek üzereyim. Kız ismi bulmak ne kadar zormuş. Her gün başka bi isim buluyoruz. Eylül,Nefes, Ela Nefes (Nefes sadece benim tercihim), şimdi de Zeynep Ela... Bazen Nehir,Irmak,Beril vs. de esiyor. Kapı süsünü yaptım kendim ama ismi olmadığı için bi türlü yazıp yapıştırıp tamamlayamıyorum. Çok daraldım bu konudan. Hiçbir konu bu kadar sıkıntılı olmamıştı bebeğimizle ilgili😞
istkizannesi FatmaAtess canım bazı isimler sadece tekken güzel ama iki de olabilir tabi. İkisi bir kullanılabilirse uzun olmazsa
PnrG istkizannesi kız ismi kolay asıl zor olan erkek ismi canım iyi düşünürsen çok güzel kız isimleri bulabilirsin. (Mine,hanne,hüma,lina,berra,amine,reyyan)
istkizannesi PnrG valla benim için de erkek ismi çok kolay. Belliydi erkek olsaydı. Herkes için kendinde olan zor galiba:) güzel olan çok olunca kafa daha çok karışıyor
Polo istkizannesi bak buraya sorarak olmazzzz Eşinle otur bi güzel Aç pc i Yazın sevdiğiniz isimleri Artılarını eksilerini konuşun Size ne anlam kattığını Ve o an karar verin Sonrada kimseye nasıl die sorma Bi kere karar verin ve konu kapansın.
istkizannesi Polo eşimle koca bi liste yaptık zaten. O listeye rağmen bu. Maalesef farklı gözlere de ihtiyaç duyuyorum😞
Fasulyeveannesiii istkizannesi en beğendiklerinizi kağıda yazın ve katlayın karıştırıp içinden seçin birini
Ba-mu Merak etme canım herkez öyle bende hiç bulamicam sandım ama şuan kızımın adı hazır süsler yapıldı sadece kızımın gelmesi kaldı allah sağ sağlim kucağımiza almayı nasip etsin🤰🏾❤😍kızımın adı ❤ BUKRE MİNEL❤
Hilalalara istkizannesi valla bende öyleyim Doğuma iki hafta kaldı bi Mihrimah diyorum bi elizan diyorum bi netleştiremedim sırf bu yüzden çok istediğim isimli hastane çıkışlarından yaptıramadım 😔😃😃
tugcezrhlgl istkizannesi ahh ahh bende aynı durumdayım hiç bir isim içime sinmiyor 🤷🏼♀️🤦🏽♀️ İlk aslıhan duru diyorduk ama aslıhanı eşim beğendi diye duru yuda ben istiyorum diye içimize sinmedi yinee 😂 liste yaptık o ayrı ben ayrıı ben ondan seçtim o benden ortaya çıktı almıla bensu 🤷🏼♀️ Soyadımızda uzun yazık çocuğa diyorum okulda napcak 😂 aslında ben almila dicem ama orjinali almıla kayınvalidem kesin herkese almıla dedirtcek ama bence almila yani 😂 hala içime sinmedi kısacaasıı 🤷🏼♀️
istkizannesi tugcezrhlgl kııızzz ne güldüm akşam akşam.😂😂😂 Almıla ile Almila arasındaki farkı aradım birkaç dakika. Meğersem noktaymış fark😂😂😂😂 Ya al benden de o kadar güya liste yaptık. Hepsi bana ortalama bi isim geliyo hiçbiri ağır basmıyo ki. Bi ara Nefes diye bittim eşim yanaşmadı o da kaldı öyle. Yani benim için şu yazdıklarım arasında hiç fark yok😞
dlkzfr istkizannesi Ben çok düşünüp Azra koydum ama geri kalan seçeneklerim İdil İpek Derin Selen Selin Bige İnci Aybüke Hale Hazal Işıl