Kızlar benim 5 gündür devam eden kanamam var doktora gittim düşük tehlikesi diyip gönderdi progestan kullanıyorum ağızdan mı alsam vajinalden mi karar veremiyorum vajinalden tekrar akıyor ne yapabilirim akıl verirmisiniz daha önceden de düşük yapmıştım çok korkuyorum