alimom21 Merhabalar bişey danışmak istiyorum sürekli yatamıyorum ister istemez yemek yapanım yok kalmıyorum iğneye falan gidiyorum bu durumda olan anneler ne kadar süre yattınız sürekli mi yattınız gurbette bakan kimsemde yok
sabis0121 alimom21 vallaha sürekli yatman gerekiyor aynı şey bende de var şu an yatmama rağmen kanamam devam ediyor daha önceden de düşüğüm oldu aya kalksan bile çok yavaş hareket etmen lazım inşallah biran önce geçer kanaman çok sağlıklı bir bebeğin olur canım 🥺
alimom21 sabis0121 evet canım benimde daha önce oldu düşügüm inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ister istemez kalkıyorum kalkınca da vicdan yapıyorum gurbetteyim kimsede yok
sabis0121 alimom21 Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ben de çok korkuyorum yine aynısı olacak diye