nil_a Haftada sonunda öğrendim kızlar bir kızımız olucakmış 🥹 şimdi sıra isimde aslında aklımda bir kaç tane var ama aşırı kararsız kaldım cinsiyet belli olunca fikirlerinize açığım 🤗
dssf nil_a sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏 biz eşimle kız olursa Almila koyarız diye anlaşmıştık yani Almila ismi çok güzel kulağa hoş geliyor bence birde öz türkçe isim onun dışında ben Lina ismini de çok beğeniyorum😍
hosgeldinbebekkk nil_a hayırlı olsun ❤️ kız olursa aybüke ismi aklımda benim . Defne, Leyla bunlar da güzel geliyor
esra_1309 nil_a benim ilk kızım duru, şimdi de 20 haftalık hamileyim doğa düşünüyoruz. Size de fikir olsun 🌸
htcbnbn nil_a canım beniiimm öncelikle hayırlısı olsun kızın sağlıkla gelsin inşallah Allahım kucağına almayı nasip etsin. 💓 vallaha isim olarakta ben eski isimleri daha çok seviyorum tamamen zevk meselesi tabii aryalar linalar da güzel ama ben zeynepler zehralara tutuklu kaldım nedense 😊😊😊🤣
melikeasell nil_a hayırlı olsunnn, saglıcakla kucağınıza alın 🫶🏻 Merak ettiğim çin takvimi ne diyordu 🤣
nil_a melikeasell kız diyordu 😂 ama ben hiç kızım olucağını düşünmemiştim kalbimden hep kızım olsun diye geçiyordu hamileliğimden öncede ama hamileliğimde hiç kız hissetmedim 🤗
annekiz6141 nil_a Hayırlı olsun 🥰 ikinci kızıma Hamileyim bende büyük kızım Azra Ela ıkıncı kızıma da Asena Hüma düşündük 🥰 Ayliz, Asya, Sümeyye bunları da cok beğeniyorum 🥰
nil_a annekiz6141 sağlıkla büyütün ela ismide çok soft sakin bir isim beğendiklerim arasında aylizde kuzenimiz koydu aslında çokk güzel bir isim 🤗🩷
melikeasell nil_a yaaa bana da erkek diyor bende erkek hissetmiyorum , sanırım hisler doğru çıkıyor bakalım bizim ne olacak 🤣
sevo1326 Allah’ım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💐 bende kız hissettim hep ama en son 15. Haftada gittiğimde kız gibi dedi sonra erkek dedi🤭 net değil detaylida ogrenicem inşallah ✨ şuan hiç bişey hissetmiyorum😅😅
nil_a sevo1326 amin inşallah gönlünüzdeki gibi olsun bizim 17. Haftaya kadar sakladı doktor baya baktı net söylemek için %95 dedi değişmez diye düşünüyorum 😂