pdrabia Merhaba kızlar. Büyük ihtimalle bebek baskı yaptığı için (taş olma olasılığı da varmış) böbreklerimde hidronefroz olmuş, böbrek kanallarında genişleme gibi bir şey. Yaşayan var mı stent taktıran vs?
Noyimommy pdrabia ben de oldu 30. Haftamda sol böbrek ağrısıyla ürolojiye gittim sağ böbreğimde grade 2 hidronefroz çıktı üroloji doktoru şimdilik takip edelim dedi kadın doğum doktorumda ağrım çok artarsa bazen stent takabiliyolar ondan da hiç korkma sıkıntı olmaz dedi çok şükür aralıklı ağrım oldu stente gerek kalmadı üroloji doğumdan sonra 40 ın çıkınca kontrole gel dedi bi sorun çıkmadı çoğu gebelikte oluyormuş
pdrabia Noyimommy teşekkür ederim yanıtınız için. İnşaallah benim de gerek kalmaz stente. Çünkü o kadar masum değilmiş. Ben şimdi 23. Haftadayım ama bende 20. Haftada başladı iki böbrekte de :( kontrole gidiyorum 2 haftaya bir
Noyimommy pdrabia inşallah geçmiş olsun genelde sağ böbrekte çok olurmuş öyle demişti ama sizin ikisi de olmuş umarım sıkıntısız atlatırsınız sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize
Nurhilalnur BKZ şuan durumunuz nasıl ani sağ taraf ağrısıyla doktora gittim bayram üstü olduğu için bişey yapılamadı uroloji doktoru gördü genişleme var taş kum olabilir dedi polikliniğe gelmemi söyledi pazartesi gideceğim ama ultrasonda genişleme gözüktü vajinamda sürekli bir ağırlık hissediyorum ya
lokismommy BKZ stent taktırınca herhangi bir probleminiz oldu mu acaba 🥺 birkaç yerde okudum erken doğuma sebep olduğunu
BKZ lokismommy bana da öyle dediler bu arada stentim taş dolmuş böbreğim geçen hafta yeniden ağırınca ikinci kez stent taktırdım
lokismommy BKZ çok geçmiş olsun taş kristal kum vs yok dedi ama daha detaylı ultrason istedi onu da çektirdim hemen stent taş durumunda mı takılıyor acaba sadece