37 haftalık gebeyim bugün kontrolde sıvının sınırda olduğunu söyledi doktor cumartesi tekrar bakalım dedi. Bi kaç gündür de bebeğin hareketlerini daha az hissediyordum sanırım bununla ilgili. Bi tehlike oluşturur mu normal doğum olacak ama ben dışardan müdahale olsun istemiyorum. Sanırım cumartesi yine azalırsa yatırmak istiyo hiç sancım yada açıklığım yok.