Kızlar 3 gün sonra 40. Haftaya giriyoruz. Yalancı sancılar sıklaştı ancak doğum ne zaman olur bilmiyorum(2. Doğumum olucak) Doktorum 1 mayısta gel yatışını yaaplım fitille başlatalım , gece sancıyla gelmenden iyidir vs dedi. Ancak evde sancılarımın başlamasını bi süre en azından bi kaç saatini rahat geçirmek istiyorum, hastane ortamında rahat edemeyeceğimi biliyorum. Bebekte beklemeye engel bir durumda yok. Sizin doktorlarınızın bu durumda tavrı nedir? 40 gelmeden hemen alalım mı diyorlar?