Yarın 5 haftaya gircem bugun sabahtan beri hafif kanamama var doktora gittim keseyi gördü yerleşem kanaması olabilir dedi progestan verdi bir saat önce falan pıhtı gibi kan geldi bu normal mi korkuyorım açıkcası doktor su gibi durmadan gelen kanama olursa gel dedi ağrım vs hiç bir şeyim yok tekrar gitsem mi doktora pıhtı beni çok korkutuyor şuan