busek0987 Hiç korkmayın, ben ilk doğumumda sezeryanla dünyaya getirdim bebeğimi ve çok rahat oldu her şey, hiç acı hissetmedim, hiç yatmadım, siz ne kadar rahat olursanız süreç de o kadar sorunsuz geçecektir, bebeğinize sağlıkla kavuşmanızı diliyorum 🌸💫