Merhaba kızlar bugun kalp çarpıntısıyla acile gittim kan tahlili vermiştim crp 18 çıkmış doktor farketmedi sanırsam hiçbir şey demedi bende eve gelince farkettim acaba sıkıntı olur mu bir haftadır gribim zaten sadece arada öksürüyorum çok aşırı değil