FuldenBalta Anne adayları merhaba 🙏 bebişimin olduğu kasıkta içten sızı böyle bir karıncalanma oluyor bebek hareket ettiği için mi ? Yoksa rahim büyümesinden mi ? Rahim büyümesinden olsa iki kasıkta da olmaz mı ağrı ? ☺️