Kızlar selam zor ama sonunda bebeğime kavuştuğum doğum hikayemi sizinle paylaşmak istedim ❤️ 18 günlük olduk🥹 gece saat 2 gibi pijamam ıslandı avuç içi kadar bende altıma kaçırdım sandım sonra üzerimi değiştim. Baktım tekrar bi ıslaklık var biraz bekleyeyim dedim 3 e doğru sancılar başladı 10 dk da bir sancılarım oldu sonra 8-7-5 diye düştü aralığı hemen yaşadığım ilçede ki devlet hastanesine gittim o gelen şey suyummuş 1 cm açıklık var dediler. Ama nasıl sancı vuruyor 30-40 da bile kafayı yiyecek derece de hissediyorum. Sonra başka bi ilde doğum yapacaktım özel hastane talipliydim aramız 1 saat hemen eve gelip hazırlanıp yola çıktık. Yolda sancıdan kıvranıyordum. Doktoruma mesaj attım saat 5 e doğru uyuyordur diye rahatsız etmek istemedim. Hastaneye gittik bana demesinler mi çocuk doktoru yok seni doğuma burda alamayız şok oldum çok ağladım çok korktum. Orada açıklığıma baktılar 3-4 cm dediler oradaki araştırma hastanesine gönderdiler. Daha önce o hastaneye hiç gitmemiştim çok korkmuştum oradaki doktor bana kötü davranır diye. Baya bağırıyprum sancı geldikçe saat 6 ya geliyor acilden giril yaptım orda açıklığa baktılar hemen servise gönderdiler. Ebeler çok tatlıydı bana çok iyi davrandılar sağ olsunlar serviste alttan baktılar 6 cm olmuş açıklık ama sancıdan kıvranıyorum her alttan bakan sen kesin vajinal doğurursun çok iyi açılman vs diyor motive oluyorum. Sonra doktor geldi çok şeker bi doktordu sağ olsun direkt ultrason ile baktı ve acil sezeryan dedi bu arada tansiyon çıkmıştı gebelik sonrası tansiyonum sürekli stresten 15-9 falan ama ilacımı içtim normal doğururum diye nasip değilmiş. Bebeğimin pozisyonundan dolayı acil sezeryana alındım bebek aşağı bakarak gelmesi gerekirken kanalda yukarı bakıyormuş. O yüzden sancıları normale göre çok çok yüksek hissediyormuşum. Sezeryan diyince şok oldum çok korkuyordum zaten ilk doğumum sürekli ağlıyorum. Neyse gittik ameliyathaneye 3-4 defa uyuşturmaya çalıştılar sonunda uyuştu belden aşağım ameliyat başladı. Bebek hemen çıktı çok şükür❤️ ağlamaktan gözlerim görmüyordu resmen bebeğimi bile göremedim🥲 tansiyonum çok düştü aşırı titredim ilaç yaptılar hemen. Bebek kanalda idrar torbamı yırtmış rahmimi gereğinden fazla yırtmış bebeği zor çıkarmışlar böbreklerimde iç kanama olmuş. Doktor dikti oraları ama üroloji de gelsin baksın dedi üroloji doktoru kamera yerleştirip bakmış ameliyatım 3 saat sürdü resmen ameliyat masasında ayaklarıma can geldi parmaklarımı oynatmaya başladım. Bana dren takmışlar ( kan torbası iç kanama için) karnımdan minik bir kesi açıp bir orta kalınlıkta serum borusundan kalın bir şey sokmuşlar onu etime dikmişler onun dikişini hep hissettim. Dayanamıyorum dedim çok acı çektim ama mecbur dayandım. Çok zor bi ameliyat geçirdim odaya gittipimde bebeğim uyuyordu 3 saat beni bekledi bebeğim 🥲 o dren beni çok zorladı resmen normal doğum sancısı gibi sancı yaptı bende 2 gün kaldı benimle çok şükğr onu çıkartılar ve sanki hafifledim. Kızlar alttan muayenem hiç acımadı. Sezeryan dikişim çok acımadı yani o kadar acı çektim ki diğer acılar bana çok hafif geldi. Sonda sonrası idrar yaparken acıma olmadı. Ama çok şükür hepsi geldi geçti bebeğimi kucağıma aldım bunları o uyurken yazıyorum 🥰