buycu58 38 haftaya girdim, bebek uzun zamandır baş aşağı kanala inmedi ne yapsak ne etsek indirsek kızlar bildiğiniz etkili hareket falan var mı? 40. 41. Haftayı bulmasak bariiii
gizarden buycu58 ben de 38+3 üm benimki de kanala inmedi bugün doktora gittim. Squat annas hurma yürüyüş iliişki hepsini yapıyoruz bakalım ne samam grlcekler. Sancı da az çıktı ama hissetmiyorum yalancymış
sakaryamm54 buycu58 İki doğumumda doğum anında indi bebekler kanala bu üçüncü doğumum olacak 33+1 oldum bebek kanala girmiş hiç bişey yapmadım biraz da bebişlere bağlı. Pilates topunda zıplamayı denediniz mi
gizarden birbebekveannesi_ kafa üstüne doğru eğilip egzersiz yapanları görüyorum ben ama deneyebilirsiniz. Secdeye eğilir pozisyonda yani
birbebekveannesi_ buycu58 Bol bol yürüyüşe başladım hakkımızda neyse hayırlısı o olsun normal doğum yaptım ilk gebelikte ama şuan normal pozisyonda değilmiş bebek inşallah döner sezaryan nasıl birşey hiç bir bilgim yok ve devlet hastanesinde nasıl ilerliyor bilmiyorum bilgisi olan bilgilendire bilir mi ki . Siz neler yapıyorsunuz döndü mü bebeğiniz peki
Yarendemirer birbebekveannesi_ ben 34. Haftada egzersizlerle çevirdim çok araştırdım uygun ne pozisyon varsa durdum. Tahminime göre kalçamı belimi yukarda tutup sırt üstü yatmıştım o ara döndüğünü düşünüyorum bi denersiniz sizde inşallah gönlünüze göre doğum yaparsınız
vldnatsvn Kızlar bebek doğum sancısı ile bile kanala inebilir. Aksak kaldırım yürüyüşü ördek yürüyüşü pilates topunda 8 ve 0 çizmek bunlar da kanala inmesine yardımcı olacak egzersizler
vldnatsvn Mertin_Annesi her gebelikte geçerli🥹 Özellikle ilk doğumunuza sahip çıkın lütfen direk sezeryan dedi doktor diye hemen sezeryana yönelmeyin. Tabiki bebekte yada sizde her hangi bir sağlık sıkıntısı yoksa.