momdiary06 Kızlar ombre yaptırmak istiyorum bebeğim 50 günlük emziriyorum bir sorun olur mu doktoruna soran var mı
Mamiko_2020 momdiary06 kızım 40-50 günlüktü kendi saçımı boyadım bakır kullanıyorum hiç düşünmedim geçer mi vs diye 2.5 aylık şuan
damlasv momdiary06 hamilelikte zaten kendimizi salıyoruz mecburi bende doğum olsun diye bekliyorum boyatmak için
momdiary06 Mamiko_2020 bazı yerlerde kimyasal süte geçiyor diyorlar bazı yerde geçmiyor diyorlar kafam karıştı benim de
momdiary06 damlasv hamilelikte ben hiç salmamıştım da bebek doğunca daha fena oluyor😀 şimdi de bebeği bırakıp kuaföre gidemiyorum hamileyken daha özgürmüşüm
momdiary06 caglacelik67 ama çok uzun bir işlem olduğu için de bebeği bırakamıyorum o kadar saat ya hamileyken yaptırsaydım keşke😀