Eebruylmz Zemzems benimde karnım sürekli sertleşiyor karnıma kasıklarıma ağrılar giriyor ama oğlumun hareketleri normal. Eskiye göre daha az ama yinede az diyemem... Azalma çoksa doktora görünün derim
Ezgia Eebruylmz aynen benimde öyle şuan 37 haftalığım özellikle yere eğildiğimde resmen içeride isyan ediyor 😀
Devran Ben 36+1 im hareketleri azaldı ama genede karnımın sağ tarafında ayak yada tam anlamadığım elde ola bilir top gibi çıkıyo geri gidiyo sertleşmeler daha ayrı oluyo tabi bu sertleşmelerle çok çişim geliyo
Ezgia Zemzems vallaha bugün biraz çarşı pazar işini de abarttım kasık ağrım var ben onu yordum şimdi o beni yoruyor 😂
Zemzems Ezgia aynrn bende Pazar’dan geldikten sonra bacak genital bölgemde ağrı oldu son haftalar çok zor 😅
Bucuruk85 Zemzems ona çatı ağrısı diyolar sanırım benim daha bi sürü ütüydü valiz hazırlamaydı işlerim var ve ben gitgide ağırlaşıyorum