sarilale123 Ay bacım 3 hafta önce aynı aşıyı oldum kolumda senin söylediğin yan etkiler olması yetmezmiş gibi birde göğsümdeki kist şişme yaptı bu aşı tetikledi büyük ihtimalle. Ağrı, acı, göğsüme dokunamama var ya neler yaşadım yürürken sallansa bile ağrıyordu😭 sonra 1 - 1,5 haftada falan geçti kolumun da Göğsümün de ağrısı şükür. Bu aşı bir değişik galiba neden böyle ağır etkiler yaşadım anlayamamistim, demek herkeste öyle oluyor