ebobel gizarden 38+3 3250 gr boyunu bilmiyorum yarın 39 haftalık olacağım gelmek bilmiyor kanala başı girmek üzere dedi doktor sizin kanala girmiş mi
gizarden daisymom_99 ay maşallah 🧿 biraz mı haaha 😅 dokto da bana dikkatli ye çok kilo almasın dedi normal düşündüğümüz için yırtık olmasın dedi. Ssvd adayıyım oyüzden vitamini de bıraktırdı kilo almasın diye
sudeakdas daisymom_99 maşallah canım 🧿 nasıl besleniyorsun neler yiyorsun benim de erken doğum riskim var 34+4 sancılarım çıkıyor en azından iki haftaya kadar biraz hızlı kilo alsın diyorum 33 haftalıkken 2300 dü
daisymom_99 selma128 daha doğurmadım kızz 😂 36+5 olduk sezeryan günü almaya çalışıyorum hayırlısıyla doğururum inşallah 🙏🏻
selma128 daisymom_99 hahah tuk diyince dogurdun sandm bazen ultrason olcumuylre dogduklari kilo cok farkli olabiliyormus
daisymom_99 gizarden lütfen bebişimle dalga geçmeyin birazck tombiş olack sadece .hahaha😂😂ben henüz sezeryan günü alamadım yaa grip başlangıcı var dedi antibiyotik verdi normal doğurmaktan cok korkuyorum bu 3. Sezeryanum olacak bebek iri oldugu için sığmıyorda çok sıkışıyor sanırım sancı yapıyor.. sizin cesaretiniz hosuma gitti ben normale cesaret edemiyorum 🥺
daisymom_99 selma128 benim diğer bebişlerimde iriydi hep ultrasonda ölçülen kiloda doğdu hiç denk gelmedim ultrason yanıltmasına, birisi 3800 birisi 3700 doğdu🥰
gizarden daisymom_99 neden diye sorun 😅 bu benim ikinci gebeliğim ilkinde bilmediğim için gözü karaydım sezeryan oldum korkmadım çünkü bilmiyordum. Ama şimdi de sezeryandan korkuyorum çünkü başıma gelcekleri bu sefer biliyorum ve oyüDen normal istiyorum. Bu seferde normal doğumda yaşayacağım acıyı bilmiyorum çünkü 😂 cesaret ordan geliyor 😂😂
daisymom_99 gizarden Ben alttan muayene bile olamıyorum,vajinismus geçmişim var çok korkuyorum aniden gelir diye de Allah korusun,Allahım kolay doğumlar nasip etsin sana da inşallah bir avazda doğur sağlıcakla kucagına al 🤗🙏🏻🌸
selma128 daisymom_99 hm iyi ozmn insallah dogrudur bebisimin kilosu gerci daha var doguma suan haftasiyla uyumlu 28. Haftada 1250 di 29 olduk
gizarden ebobel ay hadi inşallah girsin bebişler kanala artıık :) yok benim de girmemiş daha ama doktor dediki bi bakmışsın iki saat içindr kanala girmiş öyle uzun sürmz dedi
daisymom_99 selma128 Gayet iyi 🌸haftasıyla uyumlu olması daha iyi ben şuan kendimi taşıyamıyorum vala 🥺tek sağlıklı olsun haftasına uyumlu olsunda kilo önemli değil sağlıcakla doğsun inşalah doğduktan sonra da alır kilo 🤗
gizarden nurdantapann özelde pendik medipol de yapıcam inşallah her devlet hastanesinde olmuyor diye biliyorum araştırmak lazım