Öncelikle geçmiş olsun, sağlıklı bir gebelik geçirir bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah. Bende rahim ağzı kısalığında önlem amaçlı kullanıyorum. Günde 3 kere şeklinde. Ama fitil aksine kasılma ve ağrıyı azaltıyor. Tansiyon düşüklüğüne sebep oluyor onun içinde bol bol dinlenin yapınca kalkmayın 1 saat. Doktor da aynı şeyi söylemişti. Kendinizi kasmadan oldukça ileri şekilde itin. Benim ilk başlarda geri geliyordu yapamadığım için. Ama mutlaka kullanın ihmal etmeyin