ballim_dunya yarın 1 mayıs, sağlık ocağı kapalı olur büyük ihtimalle, ağrılara gelince evet öyle oluyomuş ama benim her zaman adete bi hafta on gün kala başlıyo ağrılarım ve çok çok şiddetli oluyo, ilk gebelik belirtilerimle kıyasladığımda bana adet olacakmışım gibi geliyo ama tabi yine aynı belirtiler olmayadabilir, gecikme beklesem daha iyi olur ya