merikuri1 Hanımlar 4+2 yim, göğsün üst kısmı böyle göğüs ucunun daha üst yerleri yani sanki taş bişey varmış gibi dokunamıyorum ağrısından bu nedir 😅 çok garip ama sağ göğsümde sadece hassasiyet varken sol göğsüm hem hassas hem taş gibi hem ağrıyor nedir bu
ballim_dunya merikuri1 çiçeğim çok normal süt hormonların aktif olmaya çalışıyor vücudun hamileliği tanımaya çalışıyor
anonimmom_ merikuri1 benim de aynı yerde sertlik ve ağrı vardı zamanla geçiyor canım göğüsler büyüdüğü için oluyor sanırım
miracsevim merikuri1 patlayacak gibiydi kocama çocuğuma sarılamıyordum yani düşün sütyen takamıyordum ya fenaydı geçiyor ama 10. Hafta gibi