aysegulykslll Bugün kontrolüm vardı 32. Haftamdayım kilosu 1700 bana az gibi geldi sordum doktora haftasına göre normal iri bebek değil normal kilonun altında olmadığını söyledi kızım da minyondu oğlumda öyle olacak sanırım. Ağrılarım çok sık olduğu için bebek aşağıya baskı uyguladığı için erken doğum riskim olduğunu söyledi yatmam gerekiyormuş yürüyüş yapma dedi bir kızım var nasıl olacak bilmiyorum haftam da az olduğu için korktum ağrın artarsa gel ilaç başlarız dedi
leefamily aysegulykslll 30+6 da gittim 1720 idi bana da zayıf geldi ama doktorlar normal diyor burda 2300 leri falan görünce bende şaşırıyorum
aysegulykslll 1esraaq maşallah 31. Haftada 1500 dü aslında ilk kilo alımı başladığında olması gerekenin üzerinde gidiyor demişti neden birden durdu bu kadar bilmiyorum
selmaa1234 1esraaq doktor kilosu fazla demedi mi size haftasına göre fazla gebelik şekeri mi var sizde
aysegulykslll leefamily eşimde bende minyonuz kızım 2900 doğmuştu ama hamileliğim zordu yemek vs yiyemiyordum bunda öyle değil yiyorum iştahım da yerinde ama anlamadım tedirgin oldum sorana söyleyemiyorum kilosunu
turefb leefamily ben en son 22+1 de gittim doktora, o zaman da daha 500 gramdı🥹💙 şuan 24+4 üz🤗 Ben pek anlamam kilodan ama Doktorunuz kilosuna iyi dediyse iyidir, canınızı sıkmayın, sağlıklı olsunlar yeter ki kiloyu alırlar doğduktan sonra da inşallah🤗
mervepolat34 aysegulykslll minyonluk kısa boyluluk değildir benim kızım 2700 doğdu ve ben 167 cm boyundayım
beautiful_ aysegulykslll ay kuzuum kendimi kötü hissettim doktorum yeni sisteme düşürmüş 642 grammış yalan söyledim diye kendimi baya kötü hissettim dakikalardır postu arıyorum 🥺
aysegulykslll ih1 valla bende bilmiyorum benimkide az kilo alması için farklı birşey yiyorsanız bize de söyleyin 😂🫣
aysegulykslll turefb maşallah 🐣 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah kilo kısmını doktorum normal dediği için düşünmemeye çalışıyorum hayırlısı bakalım 💖
aysegulykslll hd_d maşallah aramızda pek bişey de yok o zaman benimkide normal seyrinde ilerliyor bende 32+0 bu aylarda kilo alımı yavaşlıyor diye biliyorum ama bu da az mı acaba dedirtti yani bilemedim hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da 🌸
hd_d aysegulykslll benim haftasiyla uyumlu dedi canm bilmiyorum ama asil bebek bu aylardan sonra aliyo diye biliyorum bende icini ferah tut bakalm minyon san bebegin de minyondur belki
aysegulykslll hd_d her bebek farklı tabiki sağlıklı olsunlar da gerisi hallolur sağlıkla kucağımıza alalım 🌸