izguler Hanımlar anlayan bakabilir mi? 22’sinde kan vermiştim şimdi İki sonuç gözüküyor çok erken çıkmış sonuçlar. Daha çıkacak sonuç var mı? Bir de değer aralıkları normal mi?
izguler Doktor sonuçlar 20 güne çıkar dediği için erken dedim, sonuçların çıkması uzun sürüyor diye duymuştum arkadaşımdan da