Kızlar ben 22+2 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrason vardı doktor bir hafta geriden geliyor ve kafası biraz küçük dedi böyle bir durum yaşayan var mı kendimi çok suçlu hissettim cocuguma yeterli degilmiyim diye bu aradaki bir hafta farkını kapatmak için neler yapmam gerekir