biiremm sizin ki çok yeni ondan daha erken , ilkinde özel takipliydim de başıma gelmeyen kalmadı. Bu sefer şehir hastanesine gidiyorum ve doktorum mükemmel, çok memnunum , ön yargılı olmamak gerekiyormuş hastane konusunda. Perde ile ilgili yapılacak başka da bir önlem yok benim bildiğim , o kadar çok araştırdım ki çünkü , ilkinde perdeyi falan bilmiyorduk çünkü , çat diye bir anda suyum geldi ve devamında doğum oldu , doğum esnasında perde olduğu görüldü