3 gündür lekelenmem vardı 4. Gün bugün kanamam oldu yoğun kasığıma bir kramp girdi lavaboya gittim ve bu parçayı gördüm Beta değerim zaten az artıyordu doktor düşük ya da dış gebelik dedi sanırım düşük gerçekleşmiş değil mi daha devamı gelir mi acaba parça kalmış mıdir

