Adetim gecikti ikinci gün 15 Nisan’da beta verdim 539 çıktı 12 gün sonra yani 27 Nisan’da pazartesi kanamam oldu(5+4 dü haftam ) acile gittim kese görünmedi ultrasonda karından baktı ve beta 880 çıktı takip gerekli düşük yapıyor olabilirsin deyip gönderdi 29 Nisan’da tekrar beta verdim 1147 çıktı 30 nisanda vajinal baktı kese falan girmedi rahim kalın gibi bilemiyorum dedi dusukte olabilir dış gebelikte yarın yine betaya bakalım dedi gönderdi dış gebelik süreci yaşayan var mı acaba dış gebelik olmasından çok korkuyorum