3 cm acikligim var, 38+1 im, alttan muayene etti gene doktor, Rahim agzinin silinmesi %40 50 gibi senin su an, bebeğin başı cok güzel ezmiş orayı dedi, p.tesi randevuya gel, yatış veririm yuksek ihtimalle dedi , suni sancı ile yatış verecek, 4 5 cm den sonra o şekilde gezmek zaten mantıklı degil dedi, cok şaşkınım, bu şekilde olan var mi acaba hiç