Sinerjik sizi çok iyi anlıyorum çünkü aynı durumları yaşadım kendimi perişan ettim ben küveze girmesinden çok korktum çünkü erken doğum olacağı kesindi buna rağmen ciğer geliştirici iğne vurmaya gerek yok demişti doktorum bende bunu takıntı yapmıştım vurmadı küveze girerse falan diye ama hiç korktuğum gibi olmadı bebeğim doğdu çocuk doktoru çok iyi hemen yanına vericez dedi dünyalar benim oldu yaşayan bilir çok zor şeyler insanın kafasında binbir türlü düşünce geçiyor türlü türlü ihtimaller kuruyorsun hepsini en dibine kadar yaşadım ama hiçbir şey umduğum gibi olmadı çok çook daha iyisi oldu bin şükür 🙏 inşallah sizinkide öyle olacak💓🌸🙏