Kızlar 34+6 yım iki gün önce iç çamaşırımda leke gördüm direkt hastaneye gittik ebe alttan kontrol etti parmağına gelmişti kan açılman yok dedi. Doktorumun takibiyle 2 saatte bir nst ye bağlandım hiç sancı felan da çıkmadı zaten herhangi bir ağrım da yoktu sabah doktorum kontrol etti suyumda gayet iyi dedi progestan verdi 1 hafta kullan diye. Haftaya da randevum var. O günden sonra başka lekelenme yaşamadım ilişkiden sonra olabilirmiş uzun zamandır ilişkide olmadı kendimi biraz zorlamıştım eğildim felan buzdolabını temizledim ona yoruyorum. Şimdi de çok korkuyorum panik haldeyim hastane çantamı hazırlamaya başladım ne olur ne olmaz diye bi anda suyum gelir diye korkuyorum doktor risk yok dedi ama şimdiden en azından 38 i görmek istiyorum.