znnnr elakemal bakacam bugün de pik olmazsa bugün sipariş ederim artık bugün pik olsa çatlar galiba bir kaç güne demi
znnnr elakemal bunu da düşündüm aslımda test almayıp gün aşırı devam diye .. ama bugün öğlem bi test yapcaöm ona göre düşünecem bakalıö ne çıkacak
ikibalannesiii samaa_ bende dpo 8 ve 9 da negatifi gördüm dpo 10 da silik çizgiyle öğrendim umudunuzu kaybetmeyin daha çok erken inşallah gönlünüze göre olsun herşey 🤲🏻🤍
ikibalannesiii samaa_ ederim tâbi canım Rabb’im kucağını boş bırakmasın inşallah 3 Mayıs’ta ben hamişim etiketini yaparsın inşallah 🤲🏻😍
znnnr elakemal Herzaman bir buçuk gibi yapıyorum yine öyle yapmayım mı acaba aynı saat olsun bence ne diyorsun
znnnr samaa_ hahhahaha ona odaklanma güzel giyin eğlenceli hale getir sen baya iş gibi yapmışsın Ahahhaha
samaa_ znnnr kizz yok yaa dedigin gibi yaptim zaten ama cocuk dusunuyorum diye 🤣pek eglenceli olmuyor
znnnr samaa_ Ahahahah Allah seni neyse artık bu ay sürpriz gelir ozaöan zaten bi süre insan bişey istemiyor