senaorhan 36.haftadayız doğuma sayılı günler kaldı. Sancıların geldiğini ilk nasıl anlayacağım? Sezeryan doğum planladık doktorumla. Ama öncesinde sancım gelecek diye korkuyorum. Bütün gün dinleniyorumki sancım gelmesin 😬 Panik atağım var çok korkuyorum. Sezeryan bile gözümde büyüyor. Çok canım yanacakmı korkusu.. Sağlıkla kavuşalım bebelerimize ❤️🙏🏻
erismis senaorhan panik ataktan dolayı mı sezeryan planladınız? Allah kolaylıkla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 💖
HakanKemal senaorhan pazar günü karın ağrım ve mide Bulantısı vardı günlerdir de geçmeyen ağrılarım sabaha kadar sancılarım vardı pazar gecesi gittim sancım çıktı 4 5 cm açılmam varmış ben basit bir karın ağrısı sanıp gitmiştim acile serum falan takarlar diye doğuma alındım 😅 ilkim sezaryen olunca bu da sezaryen oldu
1cey senaorhan kötüyü düşünme bence, tabi dinlenmen daha iyi bu süreçte, duşu sıcak suyla alma mesela biliyorsundur. Sezeryan da kolay değil tabii zor ama iki doğum şekli de zor 🙏🏼🌸 sadece sezeryan hikayelerinde çok abartı kötü anlatanları dinlemeyin
HakanKemal senaorhan 10 gün oldu ilk 5 gün zor kalktım ayağa şimdi yürüyorum rahat hareket ediyorum ama yine de ağrı oluyor tabi ilk sezaryenimde 15 gün ayağa zor kalktım
HakanKemal soylubulut benim hep vardı ama doğuma gittiğimde nişanın gelmişti suyumu ameliyatta patlattılar