Kızlar merhaba sabah aile hekimine ilaç yazdırmaya gittim , gitmişken ebeyle de görüştüm baş ağrısı ve bel ağrım için . Bel ağrısı bu haftalarda beklediğimiz birşey değil , düşükten kaynaklanabilir dedi çok korktum eve geldim geleli gözümün yaşını dindiremiyorum bikaç gün önce de bulantım falan oluyordu onlar geçti iyice korkmaya başladım cumartesi günü kontrolüm var düz yatınca aşırı derecede bel ağrım oluyor belirtiler azaldı bitti derecede normal mi bu 😢