tosbik95 ilkinde kızım makat geldiği için sezeryana almışlardı buda mecburiyetten ikinci sezeryan arası 2,5 yıl diye.. Hastane çantama 2 tane pijama ve iç çamaşırı alt üst,terlik,hasta külodu,göğüs ucu kremi,biberon,emzik,mama,ıslak mendil,bez,pişik kremi,selpak,bebeğe 2 takım hastene çıkış koydum başkada bisey koymadım.. İlkinde de böyle hazırlamıştım şükür ekstra biseye de gerek yokmuş abartılı doğum çantalarını dikkate iyi ki almamışım dedim..