İki kere kadın doğuma randevu aldım alt karnım da ağrı var dedim tahlil istedi tahlilleri yaptı ama ultrason yapmadı başka bir postada anlatmıştım şimdi bugün tekrar gittim başka bir doktora aynı hastane devlet hastanesi bu arada ama gene ultrason yapmadı tahlillerin temiz dedi gönderdi ama ben hamile kalmak istediğimi kalamadığımı uzun süredir denediğimizi olmadığını söyledim geçmiş olsun çıkabilirsin dedi neden ilgilenmediler anlamadım belki de daha önceden bir çocuğum var diye bilmiyorum çok sinirim bozuldu şimdi başka bir hastaneye başka bir doktora randevu aldım Pendik eğitim araştırma Tanju Pekine aldım
Daha önce gittiğim hastanede neden bu şekilde yaptıklarını anlamıyorum yani ultrason yapsalar ne olur sonuçta ben kan tahlilini sağlık ocağında da yaptırıyorum önemli olan hormon testleri ve ultrason ben mi yanlış biliyorum şimdi 14′ünde tekrar randevum var doktora ne demem lazım birisi lütfen anlatsın