sibel3329 Bende çok duyulmamış. Marjinal isim istiyorum. Modern olsun. Genç delikanlı olduğunda adını söylediğinde hoş dursun istiyorum eski isimler sevmiyorum. Ve hala bi isim bulamadım. Bulsam isimli tarak tulum falan bakıcam.
5melekannesi5 sibel3329 bizde CESUR KAAN düşündük hatta deliler gibi koymayı çok istiyorum sürekli cesurum diye seviyorum karnımı ama çevremiz o nasıl bir isim diye yargılıyorlar ama güzel değil mi aklımız da aybars rüzgar da vardı
karaelmas01 Allah nasip ederse oğlum olacak biz Aybars koymaya karar verdik. Onun dışında Mete,yiğitalp , barlas , baturay isimleri de aklıma geldi sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah 🩵
sibel3329 5melekannesi5 aa neden yargılıyorlar. Okul arkadaşım vardı cesur diye. Beğendiğim bi isim. Okulda kimsede duymamıştım bu ismi. Hem çok koyulan bi isim değil hem anlamı güzel. Aybars suan çok popüler. Okula başladıklarında sınıfta çok fazla aybars olacak sanırım 😊
merve_tp Eşim Aslan diye tutturdu. Tek isim istiyordum ama eşim inat gidince Aslan’ın yanına öz türkçe isim istedim Göktuğ koyacağım. Aslan Göktuğ oğlumun adı
5melekannesi5 sibel3329 evet aybars ismi suan çok koyulan bir isim cesur çok duymadım duydugum da da çok bağlandım isme bakalım inşallah koyarız