bebegim12_ Ben hiçbir tarama testi yaptırmamıştım ama her yerde soruyolar bu sebeple yaptırmak istedim geç mi kaldım bilmiyorum var mı bu tarihte yaptıranlar
bilmemben Kubra0606 yani orası da öyle Ama fetal dna yapıp cocugu down dogan duyduktan sonra genel hicbirseye inancım yok En iyisi amniyosentez o da riskli
Kubra0606 bilmemben evet o da risk tarama elbette hata payları vardır ama bu testlere göre tercih edilebilir. Direkt kromozomlar taranıyor ama bu testlerde iki değer üzerinden risk analizi yapılıyor. Amniyosentez erken doğuma sebebiyet verebiliyormuş o yüzden sıkıntı ya
bilmemben Kubra0606 valla ben rutin ikili üçlü vs yaptırıyorum çok ciddi bir sorun olmadıkça da yola devam Aklımı karıştırmak istemiyorum fetal vs Nedense günümüzde artık bu moda herkese yaptır yaptır diyip duruyorlar
Kubra0606 bilmemben fetal aklı karıştıracak bi şey değil ki :) rutin olan testler daha akıl karıştırıcı. İmkanı olan herkes bu testleri yapmadan fetal vermesi bence daha sağlıklı 😊