Kızlar size sormak istiyorum dört ay önce dış gebelikten dolayı ameliyat oldum ilk adetim oldu yani 12 Şubat’ta adet olundu 16 Şubat bitti 17 Mart adet olundu 21 Mart bitti 20 Nisan’da testi yaptım yoktu bir şey ve ben halen adet olmadım herhangi bir belirti yok beta versem çıkar mı eğer ki hamilelik varsa