yenibiranne__ 14 haftalık hamileyim önceden lazer yaptırmıştım ara verdim şimdi tekrar yaptırmak istiyorum. Hamileyken lazer yaptırdınız mı ????
Bykessra yenibiranne__ Önerilmiyor. Bende öncesinde lazerliydim özel bölge hariç çıkmadı gebelik boyuncada. Çoksasa gitmezdim güvenilir olduğu tam kanıtlanmamış çünkü
semraaaaaaa yenibiranne__ benim doktorum 12. Haftadan sonra izin verdi cnm 14. Haftadan itabaren devam ediyorum ben. Bununla ilgili bir çok post açıldı gidenler var sende istersen doktoruna bir danış
merve_tp yenibiranne__ ben de devam ediyordum hamileymişim bilmiyordum son seansa girdim ama daha sonrasında doktor yasakladı. Evde kendi cihazımla bile kol altı yapmıyorum
merve_tp esmeray12 hamilelik öncesi yapıyordum ancak doktor yapma dedi. Yapmıyorum son 3.5 ayım sabrettim daha da sabrederim
tahamommy yenibiranne__ yaptırmadım zaten cildiniz hassaslaşıyor ve leke yada yanık kalabiliyor, en güzeli ağdaya gitmek hamileliğim boyunca 4 kez gittim sadece, lazerli olduğum için çıkmadı bile