zynpssm7 Kızlar kanama ne kadar sürüyor bugün 4.günüm ve çok yoğun kanamam var doktorum 7güne geçer dedi ama geçiçek gibi değil sanki Birde normal doğum sonrası ilişki acım çoktu Bunda ağrı oluyor mu?
egeemomms zynpssm7 ilk kürtajım da 6 gün bunda 20 güne yakın sürdü ama içimde parça kalmış o yüzden o kadar fazla olmuş
iremm00 İçerdeki piskan birikip biranda boşalıyor bende de öyle oldu Dr korkma geçer rahim ne güzel kendini temizliyor demişti kanamam bitti ilişkiye devam ettim 1.5 ay içinde gebe kaldım 2. Reglimi olmadna
zynpssm7 iremm00 canım peki ilişkide ağrı acı yaşadın mı? Doğum sonrası olan acı travma kalmış bende. Çok sevindiim sağlıkla kucağına al 🥹♥️ çok zor bişeymiş
iremm00 zynpssm7 tabi olayın ustudne 3 yıldan fazla geçti bu arada kızım 2.5 yasidna ağrı acı vs olmaix tabi insna psikolojik olarka acaba mi diyor maa ilk başta yavaş yavaş olursa sıkıntı olmaz ilişkide onu düşünme ztn vücudun kasilamsin