kps Kızlar postlarımdan biliyosunuzdur dün kontrole gittim 11+0 olmamız gerekiyordu ama bebeğimin 8. Haftada kalbi durmuş.. İçimde ki acıyı istesemde tarif edemiyorum 5 yıl sonra gelen mucizemizdi, cennet kuşumuz oldu. Kan sulandırıcı kullandığım için pazar günü ilaçla düşüreceklerini olmazsa kürtaja alacaklarını söylediler, beraber son günlerimiz bekliyoruz.. Düşük sonrası gebe kalan anneler bu durumda neler yaptınız? Herşey nasıl gelişti? Yazarsanız bana da umut olsun şimdiden hepinize çok teşekkür ediyorum 🤎
yenibiranne__ kps lütfen üzülme benimde 8.haftada kalbi durmuştu. 2 yıl önce ara vermiştik biraz tekrar hamile kaldım 14.haftadayım. Metanetli ol. Sağlıksız bebekler kendi kalbini durdurabiliyormuş öyle düşün Bidaki sağlıklı gebelik haberini almak dileğiyle canım cennette bizi kapıda bekleyecekler ♥️🫶🏻
melisasak35 kps başın sağolsun bacım sağlıksız gebelikmiş demekki benimde 2 düşüğüm var kendiliğinden düştü arkasına korunmadan devam et ben adet olmadan tekrar hamile kaldım sağlıklı doğumum oldu çok şükür
egeemomms kps başınız sağolsun çok geçmiş olsun 2 kayıp yaşamış biri olarak seni çok iyi anlıyorum. En son kürtajımı 20 şubatta oldum 10 haftalıktı normalde bir adet görüp korunmayı bırakmayı düşünüyordum ama içimde parça kalmış tekrar bi operasyon daha geçirdim. Bu adetim bittikten sonra bende düşünüyorum bakalım Rabbim ne zaman nasip ederse.
iremm00 Tavsiyem korunmadan devam edin başınız sağolsun bende ikizlerim den kaynaklı kürtaj olmuştum, eğer parça vs kalmazssa, kanamamn bittiği zmn ,korunma dedim ama tabi psikolojik olarak , sana kalmsi bişi ben kürtajdan 1.5 ay sorna gebe kaldım kızıma
kps iremm00 Bende hemen denemek istiyorum açıkcası adet görmüş müydünüz yoksa kürtajdan sonra ilk yumurtlamada mı gebe kaldınız?
yaseminerten iremm00 insan o psikolojiyle bir tek tekrar hamile kalırsa iyi hisseder gibi düşünüyor ama ben hemen gebelik düşünmeyi doğru bulmuyorum 2defa yaşadım aynı acıyı ilk önce gerekli araştırmaları yapıp biraz toparlanıp 3ay sonrasında düşünmek daha sağlıklı gibi
gamzeakarsu17 iremm00 allah bağışlasında doktorlar en az 4 ay hamile kalmayın diyorlar size bi uyarı yapılmamış mıydı
kps yenibiranne__ Aslında iyiyim gitmeden önce 1 hafta hissetmiştim randevuya gitmek bile istemedim korktuğumu söyledim hep ama acısı yüreğimi parçalıyor daha çok yeni umarım hızlıca atlatırım 🙏🏻
kps melisasak35 Allah bağışlasın genelde 1 adet öneriliyorlar bende bilemediğim için şuan araştırma içindeyim
iremm00 kps adet gormedim diye hatırlıyorum aradan 3 yıldan fazla geçti de ozmn kanamam bitti devam ettim ilişkiye, birde folik asidi kullandım regl olmayınca da test yaptım , 60 öğrendim
melisasak35 kps benim içimde parça kalmamıştı kürtaj olmadım kendiliğinden düştü daha sorna korunma arkası hemen gebe kalırsın demişti doktorum dediği gibide oldu
momysss kps hiç korunmadan devam ettim çok şükür tekrardan kısa sürede nasip oldu korunmayın diyorlar arkasından sağlıklı gebelik daha hızlı oluyomuş
momezgi kps çok geçmiş olsun 🌸 aynısını ocakta yaşadım 12 haftalık diye gittim 10 haftalıkken kalbi durmuş. Bu ay tekrar deniyorum hayırlısıyla artık 🙏🏻 zamanla acınız diner zor bir duygu 🥹
kps momezgi İnşallah kuzum seninde başın sağolsun. Rabbim isteyen herkese acısı taze annelere sağlıkla kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤎🙏🏻
ayyserella kps öncelikle çok geçmiş olsun, inşallah yakın zamanda güzel haberlerle gelirsiniz💞 ben 2 kere kürtaj oldum kalp atışlarından dolayı.. son kürtajımda 16 hazirandaydı (doktor 3 ay korunun demişti.) 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim son adet tarihim 19 eylül. ben de her kürtajımda acaba bi daha kalabailecekmiyim diye çok düşünürdüm ama çok şükür olabiliyormuş. en önemlisi stres yapmamak ben çok üzüldüm evet ama sonra akışına bırakmıştım ve yeme içmeme dikkat etmiştim kğrtaj sonrası sizde kendinize iyi bakın bu süreçte:))
kps ayyserella Evet folik asite de devam ediyorum bakalım Rabbim büyüktür. Allah bağışlasın size de çok teşekkür ederim 🌸🤎