Merhaba, kafamı karıştıran bir durum var gerekli şeylerde hep göğüs pompası görüyorum sağım için çevremde hiç kullanan görmedim.Acaba ihtiyaç halinde mi almamız gerekiyor yoksa her türlü kullanmamız mi gerekiyor.Dogum yapar yapmaz hemen kullanılıyor mu? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi