25 haftalık hamileyim 2-3 günden beri geceleri sağ bacağıma bıçak gibi kramplar giriyor Bügün de ayrı ağrıyor yürürken bide sağ alt karnım ağrıyor bide belime vuruyor yürüdüğümde kötü bir şekil de bide çok halsiz yorgunum normal mi korkuyorum hastaneye gitmeli miyim bide dün kahverengi leke gördüm bügünde diğer günlere kısasta az oynuyor bebeğim Napıyım hiç böyle bir durum yaşadınız mı🥹