İkili taramada yüksek risk diyipte sıkıntı yaşamayan var mı doktor beni çok korkuttu dünden beri helak oldum bugün özel bir perinatoloji doktoruna gidicem ayrıntılı ultrasona ona göre fetal DNA yaptırmayı düşünüyorum doktor ama o bile kesin değil aminyosentez yaptır falan dedi testi benim gibi olan var mı