Zeszy https://mutluresim.com/image/1000075190.Xhub3m kızlar adetimin bitmesinin 7 günü geçen ay çatlama iğnesi yapmıştım 17 günde adet oldum ama aşırı bir adet sadece bir buçuk gün sürdü parçalı parçalı bugün de ovalasyon testine başlayayım dedim böyle çıktı bu ay klomen çatlama iğnesi falan yapmadım 7 günde böyle çıkması normal mi normalde 14 günde yumurtlamam oluyordu