Emily34 1melekannesi3858 17yim daha yeni dün ilk defa hissettim böyle damar atması gibi bu haftalarda nasıl hareket hissediyorsun ki sadece pıt pıt yapıyorlar
pamuksekeer 1melekannesi3858 canım sen çok takıyorsun kafaya bu kadar kendini yorma daha erken haftalardayız düzenli hissetmemize daha çok var ve doktorlar bile 30. Haftadan sonra takip istiyor büyüyecek daha annesi daha küçücük
1melekannesi3858 Emily34 benimki arada kayiyo gibiydi öncesinde gidikliyo gibi öyle yapıyor ama net bı hareket yok normal herhalde
kelebegim123 Emily34 herkeste öyle pıt pıt olmuyor Mesela bende 17 haftalık hamileyim ve bebeğin hangi tarafta olduğunu anlayabiliyorum Gerçi benim ikinci gebelik ve karın bölgemde yağlanmam yok belki ondan kaynaklı olabilir
1melekannesi3858 pamuksekeer 3 düşüğüm oldu buda serklajli gebelik olduğu için her an bişey olacak sanıyorum korkuyorum
1melekannesi3858 pamuksekeer o konuda haklısın zaten çok şükür Rabbime bırakıyorum herzaman ama insan endiseleniyo